PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

W 2011 udział marki własnej w sprzedaży Grupy Bomi wyniesie 3 proc.

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2011 09:26

- Prognozujemy, że w 2011 udział marki własnej w sprzedaży spółki osiągnie 3 proc. Docelowo ma się kształtować na poziomie 10-15 proc. To relatywnie niewiele, pamiętajmy jednak, że marka własna nie może zdominować oferty Bomi. Ma być jej racjonalnym uzupełnieniem - mówi mówi Marek Romanowski, prezes Grupy Bomi.

- Na pewno w tym roku marki własne pojawią się we wszystkich formatach Grupy. W asortymencie na koniec roku znajdzie się około 200 produktów - mówi Marek Romanowski, prezes Grupy Bomi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane