REKLAMA
REKLAMA

W 2012 r. Tesco wyeksportowało polskie produkty na kwotę 1,7 mld zł

Autor: www.dlahandlu.pl 17 grudnia 2012 14:14

Polska żywność bije rekordy popularności na Wyspach Brytyjskich. Tylko w sklepach Tesco sprzedaż polskich specjałów wzrosła w tym roku o 22 proc. Majonez Winiary, batoniki Prince Polo czy paluszki Lajkonik znajdziemy już w 600 sklepach sieci Tesco na terenie Wielkiej Brytanii.

REKLAMA

Do końca grudnia 2012 r. klienci brytyjskich sklepów Tesco mogą skorzystać z promocji "Taste of Poland". Produkty znad Wisły dostępne są w obniżonych cenach, a wybrane także w specjalnych ofertach promocyjnych typu "3 sztuki za 1 funta". Dodatkowo, do 40 tys. klientów korzystających z programu lojalnościowego Tesco Clubcard wysłane zostały specjalne kupony zniżkowe na polskie produkty. Kampania "Taste of Poland" ma na celu zachęcenie jeszcze większej grupy brytyjskich klientów do zapoznania się z polskimi smakami, ale jest też wyjątkową okazją do promocji dla polskich producentów.

W brytyjskich sklepach Tesco kupimy m.in. słodycze Jutrzenka, ogórki Dawtona czy soki Tymbark. Brytyjskie Tesco oferuje szeroki wybór polskich towarów - w 600 sklepach na terenie kraju znajdziemy 250 produktów z samej tylko kategorii żywności paczkowanej. Dzięki Tesco na brytyjskim rynku zadebiutowały marki takie jak Wedel czy Polsnack. Wraz z nową kampanią na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii pojawiło się 75 nowych produktów.


- To doskonała wiadomość dla całej polskiej społeczności w Wielkiej Brytanii. Tesco daje polskim klientom możliwość zakupu ich ulubionych marek i produktów. Cieszę się, że mogliśmy zaprezentować polskie produkty także brytyjskim klientom i zachęcić ich do skosztowania nowych smaków - mówi Lucy Neville-Rolfe, dyrektor Grupy Tesco ds. korporacyjnych.

Jednocześnie dodała, że Tesco eksportuje polskie produkty nie tylko do Wielkiej Brytanii, ale i do sklepów Tesco w 12 krajach Azji i Europy. Na obecności sieci na m.in. na polskim i brytyjskim rynku korzystają polscy producenci. Już w 2002 roku ówczesny prezes Tesco Polska, Kevin Doherty i Minister Gospodarki RP Jacek Piechota podpisali porozumienie, w którym Tesco zadeklarowało, iż "jako firma międzynarodowa będzie wspierać działania zmierzające do promocji polskich produktów (...) w obiektach handlowych Tesco w Wielkiej Brytanii".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA