PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W 2012 roku ma powstać ponad 700 sklepów Odido

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2012 17:07

W 2012 roku ma powstać ponad 700 sklepów Odido

W 2011 roku do sieci Odido przystąpiło 798 sklepów. Początkowe założenia mówiły o 500-600 placówkach. W 2012 roku Makro chce utrzymać dynamikę podspisywania umów franczyzowych. Potencjał sieci to ok. 3000 sklepów.

- Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe - wyjaśnia Jose Bonito, dyrektor marketingu Makro Cash & Carry Polska. W sumie w 2011 roku podpisanych zostało 798 umów potwierdzających przystąpienie do sieci, a otwartych zostało 700 sklepów. - Wyniki, które osiągnęliśmy w 2011 roku, bardzo nas cieszą. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że ODIDO jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2012 roku utrzymać ten trend - zapewnia Bonito.

Do sieci ODIDO, która działa na polskim rynku od wiosny 2011 roku, mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować niezależność. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO, lecz także atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.

Klienci Traders doceniają bezpłatne gazetki promocyjne ODIDO, możliwość samodzielnego projektowania ulotki czy wsparcia przy otwarciu placówki. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko" asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogliznaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami.

W kwietniu 2011 roku w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl przes Makro mówił: "Realistycznie patrząc na koniec roku możemy mieć 500-600 placówek z logo Odido. Byliśmy pierwsi na rynku z konceptem sklepów Aro, który skupiał 3 tys. niezależnych placówek. Jestem pewny, że jesteśmy w stanie osiągnąć taki sam poziom lub nawet wyższy, bo właściciele byłych sklepów Aro chętnie wrócą do współpracy z nami. Widzimy z ich strony duże zapotrzebowanie na ogłoszony przez nas nowy pakiet. Przez jakiś czas po wycofaniu się z franczyzy Aro wspieraliśmy ich w inny sposób, ale aby działać wspólnie trzeba mieć jedno logo i wspólne akcje marketingowe. Dlatego zrodziło się Odido."
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane