W 2014 r. 10 proc. transakcji online będzie dokonywanych za pośrednictwem urządzeń przenośnych

Autor: www.dlahandlu.pl 29 października 2013 09:17

W 2014 r. 10 proc. transakcji online będzie dokonywanych za pośrednictwem urządzeń przenośnych

Polska jest znaczącym rynkiem e-commerce i m-commerce w Europie i wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Całkowita wartość polskiego rynku wynosi według naszych szacunków 4-5 miliardów euro. Z roku na rok obserwujemy tu dwucyfrowe wzrosty, które nie zdarzają się już na dojrzałych rynkach, takich jak UK czy Niemcy, które choć bardzo duże, nie rozwijają się już tak szybko - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Damien Perillat, dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

- Ważnym trendem jest rosnąca popularność zakupów mobilnych. W 2013 roku prognozujemy, że wartość obsłużonych przez nas transakcji mobilnych wyniesie 20 mld dol. W Polsce już połowa użytkowników telefonów komórkowych korzysta ze smartfonów, a popularność zakupów poprzez urządzenia mobilne notuje niesamowite wzrosty. Oczekujemy, że w przyszłym roku w Polsce 10% transakcji online będzie dokonywanych za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Konsumenci chcą dokonywać płatności w ten sposób i będą to robić, o ile otrzymają proste, wygodne i bezpieczne rozwiązanie. Stąd nasze zaangażowanie we współpracę ze sprzedawcami, wspólnie z którymi chcemy nadać nową jakość doświadczeniom towarzyszącym zakupom przy użyciu urządzeń przenośnych. W ostatnim czasie nawiązaliśmy w tym zakresie partnerstwa m.in. z Electro.pl, Leroy Merlin, Zalando.pl i X-Kom.pl - dodaje Damien Perillat.

Jak wyjaśnia dyrektor PaylPal, każdy może otworzyć konto PayPal i zacząć przyjmować płatności 26 walutach z ponad 137 milionów kont PayPal na 193 rynkach, gdzie są obecni. - W tej chwili wspieramy miliony sklepów internetowych na całym świecie, a w ubiegłym roku nasz dział obsługi handlowców przetworzył płatności na sumę 97 miliardów dol (z wyłączeniem transakcji dokonanych w serwisie Ebay). W Polsce z naszych usług korzystają tysiące przedsiębiorców, handlujących zarówno w kraju, jak i za granicą. Spośród 100 największych sklepów internetowych, jedna trzecia przyjmuje płatności z kont PayPal. Możemy się poszczycić współpracą z takimi markami, jak m.in. W.Kruk, Cinema City, Answear i wiele innych - podsumowuje nasz rozmówca.

Sprzedawcy mają możliwość bezpośredniej integracji systemu PayPal z własnym sklepem internetowych lub zewnętrzną platformą e-commerce. Mogą również skorzystać z dostępnych bramek płatniczych, takich jak IAI, eCard, Przelewy24, SOTE, Wellcommerce i wiele innych, z którymi firma współpracuje w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane