W 2014 r. przybyło 27 sklepów pod marką Coccodrillo

Autor: pr 7 stycznia 2015 12:56

Liczba placówek handlowych (własnych i franczyzowych) właściciela marki Coccodrillo liczy w kraju 214 placówek, co oznacza wzrost o 27 sklepów. Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia liczyła 364 placówek czyli o 6 proc. więcej niż w 2013 r. (342).

CDRL, właściciel marki Coccodrillo ma mocną pozycję w Europie Środkowej, a jego sklepy działają na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.

- Kończymy bardzo udany rok dla CDRL i marki Coccodrillo. W Polsce nasza sieć zwiększyła się o 27 sklepów i chcemy podtrzymać to tempo rozwoju również w przyszłym roku. Pracujemy też nad ekspansją zagraniczną i obserwujemy kolejne rynki na których chcemy być obecni - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak.
W skład polskiej sieci handlowej wchodzi obecnie 79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych. W Unii Europejskiej spółka ma łącznie (wliczając Polskę) 80 sklepów własnych , 187 agencyjnych oraz 72 sklepy typu „shop in shop". Poza UE działają 22 sklepy pod marką Coccodrillo i 3 sklepy typu „shop in shop".

Spółka planuje m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę. Bardzo ważnym wydarzeniem przyszłego roku, będzie uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego, dzięki któremu CDRL będzie mogło prowadzić sprzedaż praktycznie w całej Europie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane