REKLAMA
REKLAMA

W 2014 roku McDonald's otworzył 27 restauracji

www.portalspozywczy.pl 12 czerwca 2015 21:25

W 2014 roku McDonald's otworzył 27 restauracji

Jak informuje Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, w 2014 r. firma osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży otwierając na polskim rynku kolejnych 27 nowych lokalizacji.

REKLAMA

Ponad 20 restauracji uruchomionych w zeszłym roku to dobry wynik. - Chcemy utrzymać podobne tempo rozwoju naszej sieci w kolejnych latach. Uwzględniając ilość działających w Polsce restauracji naszej marki, dane demograficzne oraz doświadczenie bardziej rozwiniętych rynków można śmiało stwierdzić, że widzimy duży potencjał rozwojowy na przyszłość. Ogłoszone ostatnio przez władze korporacji McDonald’s zaliczenie Polski do grupy krajów o największym potencjale rozwoju stanowi ewidentne potwierdzenie takiego stanu rzeczy - potwierdza na łamach serwisu www.portalspozywczy.pl, Krzysztof Kłapa.

W Polsce działa aktualnie (stan na czerwiec br.) 358 restauracji McDonald’s, z tego 253 to lokale z linią obsługi gości zmotoryzowanych popularnie zwane McDrive. – Jesteśmy zdecydowanym liderem polskiego rynku gastronomicznego w tym segmencie – potwierdza przedstawiciel dyrekcji McDonald's Polska. – Poza lokalizacjami w wielkopowierzchniowych centrach handlowych oraz atrakcyjnych nieruchomościach miejskich to jeden z najciekawszych pod względem biznesowym kierunków rozwoju naszej sieci - dodaje.

Obecnie McDonald's Polska stawia w większości lokalizacji na serwis 24 h na dobę. - To kolejny strzał w dziesiątkę, podobnie jak doskonale przyjęta przez polskich konsumentów oferta śniadaniowa. Inwestujemy także w nowe technologie: samoobsługowe kioski sprzedażowe, nowoczesny sprzęt kuchenny, nowe rozwiązania w zakresie serwisu i komunikacji - potwierdza Krzysztof Kłapa.

Firma rozwija i promuje także McCafe, czyli ofertę kawiarnianą, często serwowaną w specjalnie wydzielonych strefach. Obecnie jest ona dostępna w ponad 240 polskich lokalizacjach McDonald’s, a liczba takich lokali stale rośnie.

Jesteśmy liderem polskiego rynku gastronomicznego i w takim zakresie niejednokrotnie wyznaczamy kierunki działania całej branży. Wiele naszych rozwiązań jest dogłębnie analizowanych przez konkurencję i w jakimś stopniu naśladowanych. Dla wielu stanowimy poważną konkurencję jednak zawsze powtarzamy, że taki stan rzeczy przekłada się pozytywnie na ofertę rynkową z punktu widzenia konsumentów. Stymuluje inne marki do działania, wprowadzania nowych koncepcji i rozwiązań, dbania o jakość i atrakcyjność produktów - mówi Krzysztof Kłapa.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12704

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA