PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W 2015 r. Carrefour zmodernizował 9 centrów handlowych. W tym roku chce utrzymać tempo inwestycji

Autor: www.dlahandlu.pl 10 marca 2016 11:11

Carrefour rozpoczął modernizację kolejnego centrum handlowego ze swojego portfolio - Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W ramach prowadzonych działań, oprócz modernizacji galerii z zewnątrz i wewnątrz, podpisane zostaną również umowy z nowymi najemcami. Kompleksowy remodeling galerii wraz z poszerzeniem jej oferty handlowej, pozwoli znacząco zwiększyć konkurencyjność obiektu na lokalnym rynku centrów handlowych.

Carrefour Polska prowadzi intensywne prace w swojej sieci centrów handlowych, dokonując w nich modernizacji oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W ubiegłym roku spółka ukończyła remodeling aż 9 obiektów ze swojego portfolio i w tym roku planuje utrzymać dotychczasowe tempo prowadzonych inwestycji.

- Miniony rok pokazał nam, że najemcy szukają w Polsce możliwości rozwoju opartych na solidnych podstawach, a klienci satysfakcjonujących zakupów w nowoczesnym, przyjemnym otoczeniu. Strategia Carrefour odpowiada na te potrzeby, dlatego w tym roku będziemy kontynuować dynamiczne inwestycje w modernizacje naszych centrów handlowych i hipermarketów – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych. Remodeling i rekomercjalizacja Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu to pierwszy z zaplanowanych na 2016 rok remodelingów naszych obiektów. Jestem przekonany, że nowy wygląd naszych galerii handlowych, jak również poszerzony tenant mix, spotka się ze znakomitym przyjęciem ze strony lokalnych klientów – dodaje Ronan Martin.

Wraz z prowadzoną modernizacją obiektu, Carrefour planuje również poszerzenie jej oferty o nowe marki, m.in. drogerię oraz sklep z modą męską. Zakończenie remodelingu oraz otwarcie nowych sklepów w galerii zaplanowano na 2 kwartał 2016 roku.

Galeria Słowiańska to największa galeria handlowa Carrefour w Zgorzelcu. Na powierzchni ponad 18.000 m. kw. GLA oferuje ona blisko 40 marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym duży hipermarket sieci Carrefour, salon Neonet, a także bogatą ofertę modową z takimi markami jak m.in. Orsay, Reserved, House, Medicine czy Mohito.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane