W 2015 roku sieci H&M przybyło 14 sklepów w Polsce

Property News 8 marca 2016 13:34

W 2015 roku sieci H&M przybyło 14 sklepów w Polsce

W 2015 roku na terenie Polski H&M sprzedało towary za około 4,5 mld koron szwedzkich. W 2014 roku było to odpowiednio 3,7 mld. Oznacza to wzrost o 17 proc., a po uwzględnieniu wahań kursów, 13 proc. w walucie lokalnej.

Przez rok sieć sprzedaży powiększyła się o ponad 10 proc. Otwarto 15 placówek przy jednym lokalu zamkniętym. Na koniec 2015 roku w Polsce działały 154 sklepy H&M.

Dla porównania, na dużych rynkach (czyli takich, gdzie istnieje ponad 100 sklepów H&M), wzrost sprzedaży wyniósł m.in. 45 proc. w USA (ze względu na umocnienie dolara - w walucie lokalnej wzrost o 18 proc. przy większej o 14 proc. sieci sprzedaży), 21 proc. we Włoszech (w walucie lokalnej - wzrost o 17 proc. przy sieci sprzedaży większej o 12 proc.) czy 41 proc. w Chinach (w walucie lokalnej o 16 proc. przy rozwoju sieci sprzedaży o 24 proc.).

Jeśli chodzi o przychody firmy wyrażone w koronach szwedzkich, Polska przeskoczyła w stosunku do 2014 roku Belgię. Większymi pod tym względem rynkami są: Szwecja, Norwegia, Dania, Wielka Brytania, Szwajcaria, Niemcy, Holandia, Austria, Francja, USA, Hiszpania, Włochy i Chiny. Za naszym krajem plasuje się 35 innych rynków na których obecna jest H&M.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane