REKLAMA
REKLAMA

W ciągu 5 lat liczba marek prywatnych będzie większa niż produktów markowych

Autor: PAP 12 marca 2011 15:50

Według prezesa Otmuchowa, Bernarda Węgiereka w ciągu 2-3 lat liczba marek prywatnych zwiększy się, a za 5 lat ich udział w rynku będzie większy niż produktów markowych.

REKLAMA

- Lokalne firmy, które mają produkty brandowe w dobie kryzysu najszybciej tną koszty działań marketingowych, co w dłuższej perspektywie może im zaszkodzić. Natomiast międzynarodowe firmy zwiększają wydatki na reklamę. W tym układzie kosztem lokalnych firm posiadających marki zyskają producenci marek prywatnych. - stwierdził Bernard Węgierek. Jak dodał, firma oczekuje, że w kolejnych latach jej udział w rynku będzie się zwiększał. Motorem wzrostu będzie także rozwój sieci dyskontowych.

Biedronka, która jest głównym odbiorcą produktów Otmuchowa (ponad 60 proc.) chce otworzyć w 2011 r. ponad 200 sklepów. Na koniec 2010 roku sieć Biedronka liczyła 1649 punktów. Celem Jeronimo Martins Dystrybucja jest posiadanie w 2015 r. 3000 Biedronek.
Otmuchów nie planuje jednak wycofać się ze swoim brandem z rynku tradycyjnego.
- Brandy lokalne będą straciły na znaczeniu, ale rynek tradycyjny istnieje, choć się zmniejsza. Drobniejsi producenci szybciej wypadają z rynku i my staramy się ich zastępować - powiedział prezes spółki


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA