PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

W ciągu miesiąca Lidl wydał na promocję w telewizji 42,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2015 10:22

Według danych firmy Nielsen za okres 26 października - 1 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w TV 12 313 950 zł i znalazła się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. W ciągu czterech ostatnich tygodni wydatki na ten cel wyniosły aż 42 674 105 zł.

REKLAMA

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, tydzień temu wydatki Lidla wyniosły 8 940 089 zł. Dwa tygodnie temu sieć przeznaczyła na ten cel 11 795 982 zł, a trzy tygodnie temu - 9 624 084 zł.

Rok temu w zależności od miesiąca wydatki sieci sięgały od 5 do 7,5 mln zł.

Od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA