REKLAMA
REKLAMA

W ciągu pięciu lat Ruch wyda na inwestycje 165 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2011 12:27

W ciągu pięciu lat Ruch wyda na inwestycje 165 mln zł

Ruch zmienia logo i wizerunek oraz wizualizacje kiosków, rozszerza asortyment, wprowadza sprzedaż kawy oraz inwestuje w lokalizacje w centrach handlowych. Wszystko, by zostać liderem rynku małego formatu w Polsce. Segment sprzedaży detalicznej firma uważa za koło zamachowe dla całej spółki.

REKLAMA

Aktualnie Ruch ma na terenie całego kraju 5,5 tys. punktów handlowych. Spółka podzieli je na kilka grup, uwzględniając asortyment i lokalizację. Wydłuży też godziny ich otwarcia. Sprzedaż będzie prowadzona częściowo w formie samoobsługowej. Do końca roku zostanie wymienionych 400 punktów na nowe czarne kioski z nowym logo. Niektóre lokalizacje zostaną zmodernizowane poprzez wstawienie większej witryny. Część mniej rentownych punktów zostanie zamknięta, bo firma chce zoptymalizować sieć sprzedaży. Strategia zakłada, że do 2016 roku firma przeznaczy na inwestycje w sieć sprzedaży 165 mln zł.

2,5 tys. placówek w miejscach o dużym natężeniu ruchu będzie się koncentrowało na sprzedaży takich kategorii, jak bilety, papierosy, słodycze oraz napoje. Kawa sprzedawana pod logo Ruch Cafe ma być magnesem przyciągającym klientów. Na dworcach i lotniskach Ruch ulokuje 150 punktów; w centrach handlowych, gdzie sprzedaż napędzać mają ksiązki i czasopisma, znajdzie się kolejne 100 punktów. Przekąski i kanapki mają zwiększyć sprzedaż w 400 placówkach zlokalizowanych w szkołach i szpitalach, urzędach.

Ruch chce być liderem sprzedaży detalicznej wśród punktów małoformatowych. W osiągnięciu tego celu ma pomóc wydzielenie trzech niezależnych pionów: sprzedaży detalicznej, hurtu oraz kolportażu prasy. Spółka będzie centralnie zarządzać cenami, asortymentem oraz akcjami marketingowymi. Ruch chce być także wyspecjalizowaną hurtownią dla podobnych formatów.

Firma zainwestuje w logistykę i dzieli Polskę na 16 centrów dystrybucji prasy, z czego 8 z nich będzie również pełniło rolę centrów dystrybucji porduktów FMCG.

  • rysio 2011-06-21 16:32:54

    jeżeli tempo wydawania kawy będzie szybsze niż w kawiarnianych sieciówkach to będzie duży sukces.

  • mala 2011-06-21 16:31:51

    nowe logo przypomina zachodnie kioski. brawo!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA