W ciągu roku Orlen powiększył sieć Stop Cafe o 135 punktów

Autor: www.dlahandlu.pl 23 października 2015 11:33

W ciągu trzeciego kwartału PKN Orlen konsekwentnie rozwijał sieć sprzedaży pozapaliwowej. Na koniec okresu składała się ona z 1335 punktów Stop Cafe i Stop Cafe Bistro w Polsce, co oznacza wzrost o 135 punktów (r/r).

W ciągu trzeciego kwartału koncern uruchomił 27 punktów gastronomicznych.

Orlen posiadał na koniec okresu 2689 stacji paliw tj. wzrost liczby stacji ogółem o 8 (r/r),
w tym: wzrost w Polsce o 9 stacji przy spadku w Czechach o 1 stację.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane