W dwa miesiące Biedronka przeprowadzi rekrutację na 1000 kierowniczych stanowisk

Autor: www.dlahandlu.pl 9 lipca 2014 11:03

W dwa miesiące Biedronka przeprowadzi rekrutację na 1000 kierowniczych stanowisk

Jeronimo Martins Polska planuje w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy zatrudnić 1000 absolwentów uczelni wyższych na stanowiska kierownicze w sklepach.

Jak komunikuje spółka, zgodnie z polityką firmy ponad 90 proc. menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych, na które spółka mocno stawia. Decyzja o rekrutacjach zewnętrznych wynika ze skali działań, która wymaga wzmocnienia zespołu Jeronimo Martins Polska. W związku z otwarciami sklepów, planowanymi w tym oraz kolejnych trzech latach, w placówkach utworzonych zostanie ponad 3000 nowych stanowisk kierowniczych. Łącznie tylko do końca tego roku sieć chce stworzyć ponad 5000 nowych miejsc pracy.

- W związku z dynamicznym rozwojem sieci sklepów Biedronka, chcemy nadal inwestować w naszych pracowników, w tym młode talenty, traktując tę inwestycję jako wyraźną przewagę konkurencyjną w naszej działalności. Poza skupieniem się na rozwoju naszych aktualnych zespołów, chcemy wzmocnić swoją kadrę kierowniczą, a tym samym zapewnić dalszy zrównoważony rozwój Jeronimo Martins Polska - mówi Pedro Pereira da Silva, COO Grupy Jeronimo Martins i Country Manager na Polskę.
Sieć sklepów Biedronka poszukuje absolwentów uczelni wyższych, ale niekoniecznie z dużych ośrodków akademickich. Szczególnie stawia na osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, najchętniej w sprzedaży lub obsłudze klienta. Niewątpliwym atutem kandydatów będzie również umiejętność zarządzania zespołem.
Proces rekrutacyjny prowadzony będzie przez lipiec i sierpień. We wrześniu i w październiku tego roku planowane jest rozpoczęcie pracy przez pierwszą grupę kierowników zatrudnionych w ramach programu. Kolejne osoby zostaną zatrudnione na początku 2015 roku. Aplikować będzie można m.in. poprzez dedykowany serwis i oficjalną stronę rekrutacyjną.
Wraz z rozpoczęciem rekrutacji JMP uruchamia kampanię informacyjną dotyczącą programu, skierowaną przede wszystkim do absolwentów uczelni wyższych w całej Polsce. Od 7 lipca kampania wystartowała w internecie (na głównych portalach informacyjnych i rekrutacyjnych), a po 14 lipca pojawi się także w prasie. 

Biedronka na koniec I kw. 2014 r. miała w Polsce 2405 sklepów, z czego 12 zostało otwartych w I kw. 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-07-17 05:26:06

    No własnie niewygodnych lub takich co myślą zwalnia się a zatrudnia nowych za podstawowa pensję czysty zysk kadrowy i finansowy.A swoją drogą dlaczego szukają jeleni tylko wśród młodych ciekaw jestem czy 50+ maja szanse!!!!!

  • um. 2014-07-15 17:48:04

    koszty, koszty i jeszcze raz koszty...po co płacić komuś z doświadczeniem skoro można komuś wyprać mózg i płacić mało? kierownik...ładnie się to nazywa, a sprowadzi się do konieczności bezsprzecznego wykonywania poleceń centrali...jak co po niektórzy zyskają trochę pewności siebie i zauważą gdzie są robione błędy, a co za tym idzie zaczną być niewygodni dla centrali, co zrobi Biedra? Znów ogłosi taką akcję :D żal, że Polacy tam kupują i co najlepsze połowa z nich jest przekonana, że to polski sklep - bo Biedronka!

  • kierownik 2014-07-09 23:09:55

    masakra

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane