W dwa tygodnie Lidl wydał na reklamę ponad 19 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2017 11:39

W okresie od 28 sierpnia do 10 września br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną blisko 19,2 mln zł - wynika z danych firmy Nielsen.

Lidl wydaje na reklamę najwięcej spośród wszystkich sieci spożywczych.

W tym samym okresie największy konkurent niemieckiego dyskontera, sieć Bieronka, przeznaczyła na reklamę w telewizji prawie 14,7 mln zł.

Ranking Nielsena za okres 28 sierpnia - 3 września uwzględniał również sieć Tesco, która na promocję w najpopularniejszym medium wydała prawie 4,7 mln zł. Tesco nie pojawiło się w zestawieniu 10 największych reklamodawców w tygodniu od 4 do 10 września.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane