W dyskontach 95 proc. oferty to produkty polskie

Autor: Rzeczpospolita 4 czerwca 2010 07:36

Jak wskazuje na łamach Rzeczpospolitej Zbigniew Kalinowski, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica decyzja, aby sprzedawać u siebie produkty znanych polskich firm, jest jedną z przyczyn sukcesu, który odniosła u nas Biedronka.

Biedronka od dawna reklamuje się hasłem, że 95 proc. produktów w jej ofercie jest produkowane w Polsce. Także Netto zapewnia, że udział polskich produktów w ofercie tej sieci osiąga 95 proc. Od pewnego czasu w promocji swojej sieci polskie pochodzenie produktów wykorzystuje także Lidl - czytamy w dzienniku.

Jak przypomina Rzeczpospolita, w Polsce działa już ponad 2 tys. sklepów dyskontowych i odpowiadają one, według różnych szacunków, za ok. 15 proc. wartości polskiego rynku handlowego. Jest to też obecnie zdecydowanie najmocniej zyskujący kanał sprzedaży. Tymczasem dostawcy cenią sobie współpracę z dyskontami także ze względu na brak opłat dodatkowych, które nadal narzucają im hiper- i supermarkety.

Zdaniem przedstawicieli branży, cytowanych przez dziennik, towary z zagranicy stanowią zwykle tylko uzupełnienie portfela zakupowego przeciętnego konsumenta. Dlatego także sieci supermarketów i hipermarketów coraz częściej zaczynają na swoich półkach gościć towary lokalnych producentów, do których konsumenci są przyzwyczajeni.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jot 2010-06-05 13:24:19

    te śmieci w blaszankach - nazywa polskie prezes olaboga z konserwą szwedzkąw pysku - 25 lat leżały i do żarcia polakom- kupią w syfkoncie bo tanie

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane