W dyskontach rządzi kuchnia azjatycka

Autor: www.dlahandlu.pl 1 lutego 2016 11:03

Biedronka i Lidl po raz kolejny powalczą ze sobą o miłośników kuchni azjatyckiej.  Przełom stycznia i lutego może okazać się sprawdzianem dla największych konkurentów.

Akcja "Odkryj smaki Azji" jest organizowana w Biedronce od 25 stycznia do 7 lutego. Kampania ma silne wsparcie reklamowe - głównie w telewizji. Natomiast "Odkryj Azję w jeden tydzień" w Lidlu zaplanowano na 8-14 lutego (od razu po zakończeniu tygodnia w Biedronce).

Azjatycki tydzień tematyczny jest niezwykle popularny w dyskontach. W lipcu ubiegłego toku akcja była organizowana w Biedronce od 27 lipca do 9 sierpnia, a w Lidlu od 3 do 9 sierpnia.

Tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane