W I kw. 2015 roku koncerny piwne wyemitowały 148 nowych reklam piwa

www.portalspozywczy.pl 7 maja 2015 10:08

W I kwartale 2015 r. branża piwna wyemitowała łącznie 148 nowych reklam piwa - 19 reklam prasowych, 42 internetowe, 38 telewizyjnych, 2 radiowe oraz 47 outdoorowych. Statystyki te wskazują na spadek aktywności reklamowej branży - liczba nowych przekazów reklamowych w analogicznym okresie 2014 roku była większa niemal dwukrotnie – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

To już 10 raport opublikowany przez Instytut Monitorowania Mediów, który na zlecenie członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie szczegółowo analizuje zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych piwa. Wobec żadnego z nich nie zgłoszono zastrzeżeń etycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane