REKLAMA
REKLAMA

W I kw. br. Carrefour zanotował na polskim rynku 6,2-proc. wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2010 14:37

Francuski operator zanotował w I kw. 2010 r. dobre wyniki - wartość sprzedaży wzrosła o 6,2 proc., obroty w sklepach wyniosły 2,171 mld zł. Według Jeana Anthoine, prezesa Carrefoura na Polskę rosnąca sprzedaż to efekt zmian strategii handlowo-marketingowej sieci dla polskiego rynku, które zostały wdrożone w połowie 2009 r.

REKLAMA

Pierwsze rezultaty nowej strategii były już widoczne po trzech miesiącach, bo w IV kw. 2009 r. obroty Carrefoura w Polsce wzrosły o 6,7 proc. i wyniosły 2,608 mld zł. W całym 2009 r., pomimo niekorzystnej sytuacji makroekonomicznej i spadku koniunktury na rynku, Carrefour zanotował całkowite obroty na poziomie 8,194, co stanowi wzrost o 2,8 proc.
- W II połowie 2009 r. i w I kw. 2010 r. podjęliśmy wiele działań, których głównym celem było wzmocnienie pozycji rynkowej naszej sieci oraz poprawa wyników finansowych. Wprowadziliśmy zarządzanie multiformatowe, na półki naszych sklepów trafiły produkty w bardzo niskich cenach, wdrożyliśmy także nową koncepcję promocji, wspólną dla hiper- i supermarketów. To wszystko miało znaczący wpływ na wzrost obrotów i wypracowanie pozytywnych wyników firmy - mówi Jean Anthoine, prezes Carrefoura Polska.
Jednocześnie prezes zaznaczył, że wyniki za I kw. 2010 r. potwierdzają, że Carrfour jest na drodze wzrostu, a jego sytuacja w Polsce jest solidna i stabilna. Firma zamierza zachować w tym roku poziom inwestycji z 2009 roku, przeznaczając środki na nowe otwarcia i rebranding sklepów. W tym roku otwarte zostaną 1-2 hipermarkety w Opolu i Gdańsku, powstaną kolejne supermarkety oraz zostanie uruchomionych 40 sklepów franczyzowych Carrefour express.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA