W I kw. handel na reklamę zewnętrzną wydał 18,1 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 23 kwietnia 2015 14:34

W I kwartale br. wpływy firm z sektora reklamy zewnętrznej wyniosły 94,16 mln zł, o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej. 22,5 proc. tej kwoty stanowiły wydatki reklamodawców z branży handlowej, 15,4 proc. - tych z branży telekomunikacyjnej, a 14,7 proc. - z sektora rozrywki i kultury.

Sieci handlowe, hipermarkety i galerie wydały na reklamę zewnętrzną 18,1 mln zł, zaś branża FMCG 9,4 mln zł, z czego na same reklamy piwa producenci wydali 1,9 mln zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane