W I kw. średni koszyk w Zalando wyniósł 66,5 euro

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2016 16:20

Zalando SE w I kw. 2016 roku przejęła Tradebyte, dostawcę specjalistycznego oprogramowania dla e-handlu, dzięki czemu będzie mogło poszerzyć prowadzony program partnerski.

W ramach strategii rozwoju Zalando rozszerzyło możliwości programu partnerskiego, który pozwala markom prowadzenie bezpośredniej sprzedaży na platformie Zalando. Do końca pierwszego kwartału, firma zyskała ponad 150 partnerów, w tym takie marki jak Adidas i Superdry. Aby wzmocnić możliwości digitalizacji asortymentu partnerskiego Zalando nabyło w maju 2016 r spółkę Tradebyte Software GmbH. 

Liczba aktywnych klientów Zalando wzrosła do 18,4 milionów a dochodów wzrosły o 23,7%, osiągając poziom 796 milionów EUR. Firma Zalando opublikowała skorygowany wskaźnik EBIT na poziomie 20 milionów EUR, co odpowiada marży w wysokości 2,5%. W regionie Reszta Europy marża spadła do 17 mln euro czyli o 5,1 proc. Wartość koszyka spadła zaś z 68 euro w I kw. 2015 do 66,5 euro w I kw. 2016 roku.

Zalando ponawia roczną prognozę dla wzrostu przychodów na poziomie 20-25% oraz marży EBIT w zakresie 3-4,5%. Celem firmy są nakłady inwestycyjne na poziomie 200 mln EUR w 2016 r., bez uwzględnienia fuzji i przejęć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane