W I kw. w Polsce powstała tylko 1 galeria handlowa

Property News 12 maja 2016 09:14

Przyrost nowej powierzchni handlowej w pierwszym kwartale 2016 był mniej dynamiczny niż to miało miejsce w analogicznym okresie w trzech poprzednich latach - wynika z danych CBRE.

Sektor handlowy wzbogacił się tylko o jedną nową galerię handlową – Glogovia (21 tys. mkw.) w Głogowie. 

- W budowie znajduje się obecnie około 670 tys. mkw., do najważniejszych powstających obiektów można zaliczyć centrum Posnania w Poznaniu (98 tys. mkw.), Wroclavia we Wrocławiu (64 tys. mkw.), Forum Gdańsk (62 tys. mkw.), Galerię Północną w Warszawie (64 tys. mkw.), Serenadę w Krakowie (42 tys. mkw.) oraz Gemini Park Tychy (36 tys. mkw.) - mówi Agata Czarnecka, zastępca dyrektora w dziale doradztwa i badań rynku CBRE.

Wśród marek, debiutujących na rynku znalazły się dwie, oferujące modę sportową: Skechers oraz Up8. Firmy już obecne na polskim rynku z ofertą sprzętu i odzieży sportowej otwierały nowe lokalizacje i zapowiadają kolejne (wśród nich Go Sport, Sports Direct, Sizeer, 50 Style, Martes Sport).

Na rynku można było zaobserwować wzrost znaczenia sektora e-commerce: LPP zdecydowało o rozszerzeniu oferty e-zakupów, CCC sfinalizowało zakup 74,99 proc. akcji Eobuwie.pl ( sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży obuwia i akcesoriów), Venezia uruchomiła dostawę towaru tego samego dnia w wybranych miastach w Polsce, a nowa marka z portfela Inditexu. Uterque, zadebiutowała na polskim rynku handlowym za pomocą kanału e-commerce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane