W I poł. 2013 roku na napoje wydaliśmy 5,7 mld zł

Autor: ekonomia24.pl 9 sierpnia 2013 20:38

Rekordowo wysokie temperatury w ostatnich dniach napędziły sprzedaż napojów. Udany początek sierpnia daje szanse na odbicie się rynku, który w ostatnim czasie przeżywa u nas stagnację - informuje serwis Ekonomia.rp.pl.

Maspex, producent m.in. soków i napojów Tymbark i Kubuś oraz napoju energetycznego Tiger obserwuje wzrosty na całym rynku napojów, w tym m.in. w segmentach napojów energetycznych oraz wody smakowej. Przedstawiciele Coca-Cola HBC Polska potwierdzają, że sprzedaż w pierwszych dniach sierpnia jest na tyle dobra, że daje szanse na odbicie się rynku napojów, który w ostatnim czasie nie rozwijał się w Polsce w szybkim tempie. Firma chwali się większą ilością zamówień - zakłady Coca-Coli pracują na trzy zmiany siedem dni w tygodniu.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w pierwszej połowie tego roku wydaliśmy na napoje bezalkoholowe niemal 5,7 mld zł, o niecały 1 proc. mniej niż w tym samym czasie 2012 r. Lepiej wypadła wówczas woda. Wartość jej sprzedaży wyniosła ok. 1,45 mld zł. Była o 2,4 proc. wyższa niż w pierwszych sześciu miesiącach ubiegłego roku - czytamy w Ekonomia.rp.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane