W II kw. supermarkety ze wzrostem aż o 3,9 proc. a hipermarkety o 1,8 proc.

Autor: dlahandlu.pl 31 sierpnia 2017 11:26

Jak wynika z badania firmy Nielsen w II kw. 2017 roku sprzedaż detaliczna w Polsce wzrosła aż o 8,1 proc. W tym samym czasie sprzedaż w supermarketach wzrosła o 3,9 proc., a w hipermarketach o 1,8 proc.

Jest to ogromna zmiana w porównaniu z I kw. roku gdy sprzedaż detaliczna wzrosła o 2,1 proc., ale spadki zaliczyły zarówno supermarkety (o 1,7 proc.), jak i  a hipermarkety (o 3,8 proc.).

Nielsen w kategorii hipermarkety uwzględnia: Auchan, Tesco o pow. powyżej 2500 mkw., Carrefour o pow. powyżej 2500 mkw., E. Leclerc powyżej pow. 2500 mkw. oraz szyld b1.

W kategorii supermarketów pod uwagę brane są: Carrefour o pow. poniżej 2500 mkw., Carrefour Market, Simply Market, E.Leclerc o pow. poniżej 2500 mkw., Intermarche, Netto, Polomarket, Mila, Tesco  o pow. poniżej 2500 mkw.

Dane pochodzą z raportu kwartalnego sieci Stokrotka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane