PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

W Irlandii marka własna ma większy udział w sprzedaży niż produkty brandowe

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2017 10:00

Nowe badania przeprowadzone przez firmę Kantar Worldpanel pokazują że sprzedaż produktów pod marką własną odpowiada za ponad połowę (54 proc.) zakupów spożywczych w Irlandii.

W okresie 12 tygodni zakończonym 21 maja br. sprzedaż marek własnych wzrosła o 3,8% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Ogólna wartość sprzedaży wzrosła o 2,2%.

Liderem na rynku jest sieć SuperValu, która ma 22,5 proc. udziału w rynku (detalista zanotował 1,2 proc. wzrostu sprzedaży w badanym okresie). Miejsce drugie zajmuje Tesco z udziałem 22 proc. (wzrost sprzedaży o 0,3 proc.). Dunnes Stores zajmuje trzecie miejsce, przy wzroście sprzedaży na poziomie 4,9%.

Sieci dyskontowe - Aldi (11,2 proc. udziału w rynku) i Lidl (11,4 proc. udziału) - mają łączny udział w rynku na poziomie 22,6 proc.

 

.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane