W Japonii są sklepy convenience dla kobiet

www.portalspozywczy.pl 21 września 2016 14:02

 W Japonii są sklepy convenience dla kobiet fot. shutterstock

Japoński rynek sklepów convenience znacznie różni się od polskiego. Nie tylko asortymentem, w którym jest więcej produktów do natychmiastowego spożycia, ale też dostosowaniem formatów do lokalizacji - i płci. Tak, płci, ponieważ w Japonii są sklepy convenience z dedykowaną ofertą asortymentową dla kobiet. Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey & Company opowiada dla serwisu portalspozywczy.pl o takich sklepach.

– Jedna z ważniejszych sieci w Japonii ma trzy typy formatów convenience – format ogólny, format ze zdrową żywnością kierowany do kobiet oraz format convenience z ofertą produktów o niskich cenach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey.

Tłumaczy, że drugi format jest rzeczywiście dedykowany dla kobiet. – To są sklepy m.in. ze zdrową żywnością, często o dużym udziale marki własnej. Mają w ofercie sporo naturalnych produktów dla zdrowia i dla urody – opowiada Wojciech Bogdan.

Dodaje, że pielęgnacji urody poświęcone są całe działy sklepu – można w nich znaleźć np. całe regały z produktami do pielęgnacji skóry czy makijażu. Wystrój placówki został również bardzo przemyślany – w sklepie wiele elementów jest drewnianych, a na ścianach, regałach i elementach wyposażenia dominują naturalne kolory.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane