REKLAMA
REKLAMA

W Korei Południowej rynek e-commerce wyprzedził sprzedaż offline

Autor: Global Post 9 kwietnia 2015 14:36

Jak wynika z danych udostępnionych przez Urząd Statystyczny Korei Południowej, w kraju tym w 2014 wartość sprzedaży online była minimalnie wyższa od wartości sprzedaży offline. To pierwszy tego typu przypadek na całym świecie - informuje "Global Post".

REKLAMA

Sprzedaż w kanale e-commerce w Korei Południowej w 2014 r. warta była 46,9 bln wonów (odpowiednik 42,92 mld amerykańskich dolarów), podczas gdy wartość sprzedaży w sklepach stacjonarnych wyniosła 46,64 bln wonów.

Południowokoreańskie e-sklepy w minionym roku urosły o 17,5 proc., podczas gdy największe sieci detaliczne w tym kraju zwiększyły sprzedaż tylko o 3,4 proc.

Zdecydowanie najszybciej w Korei Południowej rozwijał się w 2014 r. rynek m-commerce. Wartość transakcji dokonanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrosła o 125,8 proc. rok do roku - z 6,56 bln wonów do aż 14,89 bln wonów - zauważa "Global Post".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA