W mediach można zobaczyć nowe reklamy Paryżanek

Autor: marketing-news.pl 31 maja 2010 10:42

W mediach można zobaczyć nowe reklamy Paryżanek

Ruszyła multimedialna kampania promocyjna produktów Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka - pod hasłem "Paryżanki - Kocham ten smak" - informuj serwis marketing-news.pl

Trwająca obecnie kampania obejmuje emisję spotów reklamowych i sponsorskich w głównych stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych) jak również działania reklamowe w internecie (portale kobiece na temat zdrowia, urody, gotowania).

Celem kampanii jest prezentacja nowego wizerunku produktu. Opakowanie parówek przeszło lifting nabierając nowoczesnego wyglądu i pozycjonując produkt w kategorii atrakcyjnych przekąsek. Modyfikacji poddano także treść opakowania, zamieszczając informacje istotne dla osób chorych na cukrzycę. Odnowiono także wygląd strony internetowej produktu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane