W miesiąc Lidl i Biedronka przeznaczyły na reklamę w TV 28,2 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 4 listopada 2014 10:18

Według miesięcznych danych firmy Nielsen, która podliczyła wydatki poszczególnych brandów na reklamy telewizyjne, Biedronka przeznaczyła na ten cel 13 476 460 zł, a Lidl - 14 745 380 zł.

Obie marki na zmianę pojawiają się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. W okresie 29.09-5.10 Biedronka wydała 7 005 991 zł. W następnym tygodniu (06.10-12.10) Biedronka wydała 6 470 469 zł, a Lidl - 5 514 880 zł. Od 13 do 19 października sieć Lidl przeznaczyła na ten cel 4 263 050 zł. Natomiast od 20 do 26 października Lidl wydał 4 967 450 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV i uwzględniają tylko marki pojawiające się w zestawieniu TOP 10.

Jak wynika znajnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Liderem zestawienia nadal jest Lidl, 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane