W minionym roku wzrosły nakłady na reklamę zewnętrzną

Autor: wirtualnemedia.pl 8 lutego 2016 10:42

471,5 mln zł to oszacowana przez Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starlink cała wartość w ub.r. rynku reklamy zewnętrznej, czyli nakładów na tradycyjne nośniki indoorowe i outdoorowe, nośniki cyfrowe oraz reklamę tranzytową - informują Wirtualnemedia.pl.

Prawie 85 proc. monitorowanych wydatków trafiło do czterech największych firm: AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland, z kolei udział tylko AMS i Ströera wyniósł ponad 60 proc. Z kolei największe nakłady poniosły firmy z sektora handlowego, telekomunikacyjnego, medialnego i żywności. 

Wydatki na reklamę tranzytową (oferowane przez trzy spółki: AMS, Business Consulting i Clear Channel Poland) wyniosły w ub.r. 24,4 mln zł. 

Z kolei wartość digitalowej reklamy outdoorowej (DOOH) została oszacowana na 23,5 mln zł. Zdecydowanym liderem w tym sektorze jest oferująca najwięcej nośników firma Screen Network.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane