W opinii klientów centra handlowe mają podobną ofertę

Autor: Rzeczpospolita 16 października 2013 09:44

Polskie centra handlowe różnią się ofertą sprzedawanych marek 
i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić. Jednak w powszechnej opinii wszystkie mają to samo - informuje Rzeczpospolita.

Centra handlowe decydują o kierunku rozwoju, jak i sposobie postrzegania branży. Ten trend utrzymuje się już od kilku lat.

Jak informuje Rzeczpospolita w Polsce jest już ok. 400 centrów handlowych, które w 2012 r. łącznie wygenerowały ponad 110 mld zł obrotów. Wciąż otwierane są kolejne, nawet na tak wydawałoby się nasyconych rynkach, jak chociażby warszawski.
Z badania Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) wynika, że najczęściej występującą w polskich centrach marką są salony prasowe Inmedio, które można znaleźć w 77 proc. obiektów. Kolejne są takie marki, jak CCC, Reserved czy Apart.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane