PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

W pierwszym półroczu 2016 r. częstotliwość robienia zakupów na Frisco.pl wzrosła o 13 proc. rdr

www.portalspozywczy.pl 19 października 2016 12:18

Praca nad lepszą dostawą, serwisem online, logistyką, systemem dostaw oraz oferowanie dobrych jakościowo produktów to według Katarzyny Kazior, prezes Frisco.pl warunki, jakie muszą spełniać e-sklepy spożywcze, aby się rozwijać. Dzięki temu łatwiej będzie pokonać bariery, z którymi stykają się e-sklepy, takie jak m.in. brak zaufania klientów co do jakości produktów.

Eksperci prognozują zwiększenie sprzedaży detalicznej w sklepach spowodowane programem 500 plus. Czy również dotyczy to spożywczych sklepów internetowych? Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że widzi rosnące zainteresowanie zarządzanym przez nią e-sklepem spożywczym.

 – Rośniemy znacznie szybciej niż jeszcze rok temu. W pierwszym półroczu 2016 roku częstotliwość robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl wzrosła o prawie 13 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2015 roku. Jest to jednak spowodowane kilkoma ważnymi czynnikami – bardzo dbamy o podnoszenie standardu naszej usługi i jej ciągłe udoskonalanie, stosujemy bardzo konkretną i jasną komunikację, która przemawia do potencjalnych klientów, a także dbamy o utrzymanie poziomu cen na poziomie niższym lub równym hipermarketom, aby finalny koszt koszyka był satysfakcjonujący dla naszych klientów – mówi Katarzyna Kazior. 

– Wzmocniliśmy również działania promocyjne i postawiliśmy na współpracę z dobrymi producentami. To wszystko zaczęło przynosić owoce jeszcze przed wprowadzeniem programu 500 plus, więc mamy pewność, że odpowiadają także za obecny wzrost. Natomiast zwiększony popyt, ze względu na większą siłę nabywczą klientów, na pewno ma tu swój udział, ale jedynie częściowy. Działamy z naszą pełną usługą w Warszawie i okolicach, gdzie efekt programu jest relatywnie mniejszy, więc my również w mniejszym stopniu odczuwamy jego skutki. W zasadzie nie ma żadnego powodu, żeby efekt 500 plus był jakkolwiek większy w e-grocery niż w całej branży FMCG – wyjaśnia prezes Frisco.pl. 

Głównym powodem skłaniającym klientów do zakupów spożywczych w e-sklepach jest według Katarzyny Kazior oszczędność czasu. – Dzięki zakupom spożywczym w internecie klienci nie muszą tracić czasu na dojazdy, szukanie miejsca parkingowego, wybieranie produktów czy stanie w długich kolejkach. Zamiast tracić tygodniowo nawet kilka godzin na zakupy w zwykłych sklepach można oddać się przyjemniejszym aktywnościom, jak np. spędzanie czasu z najbliższymi – tłumaczy i dodaje, że obecnie duże zakupy spożywcze można zrobić zaledwie w kilka minut.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane