W Polsce elektroniczne etykiety cenowe nie są zbyt popularne

Autor: wp.pl 5 listopada 2011 15:17

Polacy widzą potencjał w tego typu rozwiązaniach, jednak wciąż jest to nowinka techniczna. Tego typu system zamontowała w supermarkecie w Kołobrzegu sieć Intermarche. Jednak w przypadku tej sieci to tylko jednostkowy przypadek - czytamy w serwisie wp.pl.

Jak czytamy w wp.pl, tego typu etykiety są bardzo korzystnym rozwiązaniem dla sklepów z kilku powodów. Przede wszystkim oszczędza się czas i pieniądze. Do tej pory po wprowadzeniu nowych danych w systemie etykieta musiała zostać ręcznie podmieniona przez pracownika. Do takich zmian często jednak dochodziło z opóźnieniem, co skutkowało różnicą w cenie towaru na półce i w kasie
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 123456 2011-11-05 22:44:43

    E.Leclerc Radom również ma takie etykiety... na pewno jest to nowoczesność i oszczędność w jednym...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane