W Polsce jeden sklep uczestniczy w 1-2 programach lojalnościowych

www.portalspozywczy.pl 9 maja 2013 22:26

Jeden sklep handlu tradycyjnego FMCG uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale ok. 2/3 z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości, wynika z ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B - LOYALTY przeprowadzonego przez TNS Polska według koncepcji DATA SOLUTIONS.

Ilość programów, w których bierze udział sklep zależy od jego wielkości, a wśród najbardziej aktywnych kategorii produktowych w tym obszarze wymieniane są: piwo, wyroby tytoniowe oraz napoje i soki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane