PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W polskich sklepach zainstalowano ok. 20 tys. reklamowych ekranów

Autor: PAP / Rzeczpospolita 19 stycznia 2012 08:52

Z reklamowymi ekranami w holach i przy kasach w supermarketach Tesco, Piotr i Paweł czy Alma ma styczność już jedna czwarta dorosłych Polaków (ok. 7,1 mln) - wynika z najnowszych badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC wykonanych na zlecenie spółki Call2Action, która zarządza 3 tys. ekranów w tych punktach - pisze "Rzeczpospolita".

Tego typu ekranów w naszym kraju jest ok. 20 tys. i ich liczba rośnie.

Globalne wydatki na taką reklamę, jak podaje amerykańska firma badawcza Markets and Markets, w ubiegłym roku mogły wynieść 3,95 mld dol. i do 2016 roku będą rosły każdego roku średnio o 27,3 proc., dzięki czemu za cztery lata mogą wynieść 13,2 mld dolarów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane