W poznańskiej Galerii Malta zainstalowano system digital signage

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 czerwca 2011 11:17

Do grona klientów firmy IMS dołączyła Galeria Malta w Poznaniu, która w kwietniu b.r. podpisała umowę na instalację i zarządzanie systemem digital signage. W najchętniej uczęszczanych przez klientów częściach centrum umieszczonych zostanie 26 monitorów oraz 8 standów dwustronnych (z mapą dotykową oraz z górnym ekranem emitującym kontent informacyjno-reklamowy).

Galeria Malta w Poznaniu to już 19. galeria w Polsce, która będzie posiadać system digital signage, emitujący informacje i przekazy reklamowe, zainstalowany i obsługiwany przez firmę Internet Media Services SA.

Oferowany przez IMS SA miesięczny zasięg systemu Digital Signage to ponad 13,5 mln kontaktów z reklamą. W wyniku podpisanej umowy z Galerią Malta w Poznaniu zasięg ten zostanie powiększony o ponad 800.000. kontaktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane