REKLAMA
REKLAMA

W ramach strategii cyfryzacji Blue City z interaktywną strefą relaksu

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2016 15:42

Blue City uruchomiło interaktywną strefę relaksu. Klienci centrum mogą naładować tu telefon, tablet czy laptop. Przygotowano także interaktywną rozrywkę w postaci m.in. gier zręcznościowych a także ponadwymiarowe szachy.

REKLAMA

W ramach długotrwałej strategii cyfryzacji centrum, Blue City wprowadza udogodnienia technologiczne dla swoich klientów, m.in. interaktywne mapy. Na terenie całej galerii klienci mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu oraz aplikacji PointFinder, dzięki której trafią do wybranego sklepu i otrzymają spersonalizowane oferty rabatowe. Od lipca ubiegłego roku, Blue City współpracuje z aplikacją Qpony – programem angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA