REKLAMA
REKLAMA

W reklamach Lidla pojawi się więcej celebrytów niż w kampanii Play

Autor: wirtualnemedia.pl 4 września 2015 09:41

Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.

REKLAMA

Paweł Gogler, concept director w 23Heroes, zauważa, że nowy cykl reklam Lidla wpisuje się w serię lifestylowych produkcji telewizyjnych dotyczących gotowania i jedzenia. - Gotowanie w telewizjach śniadaniowych jest, gotujący celebryci są, „gotowane” seriale były, więc kontekst jest już dobrze ugruntowany - stwierdza.

Lidl zamierza przekonać Polaków do gotowania, choć z badań Lidla wynika, że 95,2 proc. Polaków gotuje w domu.

  • Stonka 2015-09-04 18:24:00

    Lidl jest drogim sklepem sprzedającym chemię nie tylko na półce,

    ale też w żywności. To wszystko nie ma smaku, szeczgólnie pieczywo odpiekane z mrożonek, ale marketing przyciąga ludziska do sklepów.

  • adm 2015-09-04 14:08:28

    a kto za to zapłaci??? wy kochani klienci, wy, bo ja omijam niemiaszków szerokim łukiem

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA