PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

W sezonie sprzedaje się 80 proc. lodów impulsowych

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2010 10:16

W okresie od marca do września rośnie sprzedaż lodów impulsowych, które w tym czasie mają znacznie większe wzrosty niż lody familijne. Podczas sezonu realizowane jest bowiem ponad 80 proc. sprzedaży. Poza tym okresem Polacy kupują ich zdecydowanie mniej.

REKLAMA
Jednak ten trend powoli się zmienia - na przestrzeni ostatnich lat możemy obserwować przełamywanie sezonowości w konsumpcji lodów impulsowych, w szczególności tych łatwo dostępnych w galeriach handlowych. Dodatkowo Polacy coraz chętniej sięgają również po desery lodowe, jako dodatek do kawy i nieodłączny element spotkań towarzyskich. Z tego względu wskaźnik rozwoju rynku, jakim jest spożycie lodów na osobę, będzie w dalszym ciągu szybko rósł.

Wartość sprzedaży lodów rośnie bardzo dynamicznie - w tempie kilkunastu procent rocznie, co, przy stabilnej ilości sprzedawanych lodów, oznacza, że coraz częściej Polacy wybierają lody z segmentu premium i superpremium.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA