PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

W sezonie sprzedaje się 80 proc. lodów impulsowych

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2010 10:16

W okresie od marca do września rośnie sprzedaż lodów impulsowych, które w tym czasie mają znacznie większe wzrosty niż lody familijne. Podczas sezonu realizowane jest bowiem ponad 80 proc. sprzedaży. Poza tym okresem Polacy kupują ich zdecydowanie mniej.

Jednak ten trend powoli się zmienia - na przestrzeni ostatnich lat możemy obserwować przełamywanie sezonowości w konsumpcji lodów impulsowych, w szczególności tych łatwo dostępnych w galeriach handlowych. Dodatkowo Polacy coraz chętniej sięgają również po desery lodowe, jako dodatek do kawy i nieodłączny element spotkań towarzyskich. Z tego względu wskaźnik rozwoju rynku, jakim jest spożycie lodów na osobę, będzie w dalszym ciągu szybko rósł.

Wartość sprzedaży lodów rośnie bardzo dynamicznie - w tempie kilkunastu procent rocznie, co, przy stabilnej ilości sprzedawanych lodów, oznacza, że coraz częściej Polacy wybierają lody z segmentu premium i superpremium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane