W sklepach 3. generacji oferta produktów świeżych zajmuje 50-60 proc. powierzchni

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2016 14:40

W sklepach 3. generacji oferta produktów świeżych zajmuje 50-60 proc. powierzchni Fot. Shutterstock.com

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych
takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej
części sklepów i zajmowały od 25-30% powierzchni przeznaczonej na sprzedaż. Dziś ten ten
trend zmienił się w sposób znaczący - uważają przedstawiciele Uniscale.

Obecnie strefa produktów świeżych przeniosła się na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła się jej powierzchnia do ok. 40-50 proc.
W sklepach wielkopowierzchniowych 3. generacji „świeżość” zajmuje już 50-60  proc. powierzchni, a oprócz specjalnie wyeksponowanych stref ze świeżymi i częściowo przygotowanymi do gotowania produktami, swoje miejsce znajduje strefa w której świeże produkty są nie tylko przygotowywane, ale i mogą być konsumowane.
Winicjusz Wojciechowski, dyrektor sprzedaży firmy Uniscale mówi: - Świeżość stanowczo jest w natarciu i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ta tendencja utrzyma się na długo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane