W tym roku ruszy aplikacja mobilna Starbucks

www.portalspozywczy.pl 8 lutego 2016 16:26

- Na polskim rynku widzimy duży potencjał do rozwoju marki Starbucks. Szczególnie pod względem liczby kawiarni przypadających na jednego mieszkańca w naszej części Europy. Planujemy kolejne otwarcia w galeriach handlowych i w pobliżu środków transportu. Oprócz tego poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji na osiedlach mieszkaniowych. Nasze doświadczenia w prowadzeniu kawiarni w takich miejscach w innych krajach Europy pokazują, że cieszą się one dużym zainteresowaniem wśród klientów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Jak podkreśla Adam Mularuk, 2015 rok dla marki Starbucks był przede wszystkim czasem rozwoju na polskim rynku.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy pięć nowych kawiarni, wchodząc w 2016 r. z 40 lokalami w całym kraju. Obok pierwszej placówki w Łodzi oraz dwóch nowych miejsc w Krakowie, otworzyliśmy także dwie kawiarnie sezonowe w Sopocie i Gdyni. Do ubiegłorocznych osiągnieć należy też dodać uruchomienie w Warszawie drugiej w Polsce kawiarni Starbucks Reserve, czyli konceptu kawiarni premium, który wyróżnia się się szerszą ofertą kaw i sposobów jej parzenia – dodaje Adam Mularuk.

Kolejnym krokiem milowym w rozwoju marki na rynku polskim w 2016 r. było wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta, w tym uruchomienie aplikacji mobilnej Starbucks. To narzędzie umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach wszystkim użytkownikom programu My Starbucks Rewards. - Połączenie płatności mobilnej z programem lojalnościowym Starbucks to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zastosowane w tym segmencie rynku - podkreśla Mularuk.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • artmetic ekonsulting 2016-02-09 21:12:32

    Aplikacje mobilne dla handlu detalicznego:



    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane