W Wielkiej Brytanii Aldi zwiększa sprzedaż o 17 proc., Lidl o 12 proc., a Tesco o 0,3 proc.

www.portalspozywczy.pl 8 kwietnia 2015 18:54

W okresie 12 tygodni zakończonych 29 marca 2015 r., sieć Tesco zanotowała wzrost sprzedaży w swoich sklepach w Wielkiej Brytanii o 0,3 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej) - wynika z najnowszego badania Kantar Worldpanel.

W poprzedniej edycji badania Tesco pokazalo wzrost sprzedaży o 1,1 proc., podczas gdy pozostałe sieci z tzw. "wielkiej czwórki" (Morrisons, Sainsbury's i Asda) odnotowały spadki.

W okresie 12 tygodni zakończonych 29 marca, sprzedaż Sainsbury's wzrosła o 0,2 proc., a sieć Morrisons odnotowała spadek sprzedaży o 0,7 proc., a Asda o 1,1 proc.

Lepiej na rynku brytyjskim radzą sobie sieci dyskontowe. Sieć Aldi została szóstym największym detalistą w kraju, z udziałami w rynku na poziomie 5,3 proc. (w ciągu ostatniego roku wzrosły o 0,7 p.p.). Sprzedaż Aldiego w okresie uwzględnionym w ostatnim badaniu Kantar Worldpanel poprawiła się o 17 proc. Niemiecka sieć Lidl także dwucyfrowo zwiększyła sprzedaż na rynku brytyjskim (o 12 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mireczek 2015-04-29 03:56:42

    Dziwne, że Aldi notuje az 17% wzrostu, bo jak czytałem forum gowork.pl/opinie_czytaj,2726 to nie jest najlepiej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane