Wakacyjna kampania i konkurs marki Vanish

Autor: pr 11 lipca 2016 13:31

Vanish, marka z portfolio firmy Reckitt Benckiser, zachęca do beztroskiego cieszenia się latem, bez obaw o plamy. W swojej nowej kampanii Vanish rzuca im wyzwanie, organizując konkurs, w którym co tydzień można wygrać rowery i karty upominkowe.

Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić produkt Vanish Gold lub Vanish Color Protect Chusteczki Zapobiegające Farbowaniu za minimum 25 zł i zachować paragon, a następnie na stronie www.wyzwanievanish.pl zamieścić zdjęcie przedstawiające wakacyjne chwile, podczas których przytrafiła się plama oraz opisać wyzwanie rzucone jej z Vanish.

Konkurs „Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom z Vanish” będzie trwał do 4 września. Co tydzień uczestnicy grają o pięć nagród: 2 rowery miejskie i 3 karty o wartości 300 zł.

Wakacyjna kampania marki Vanish wspierana jest dwoma spotami reklamowymi w telewizji, aktywacją in-store oraz kampanią digitalową promującą konkurs.

Za ideę kreatywną, kreację i organizację konkursu odpowiada Kropka Bordo, za egzekucję w internecie – Hypermedia. Kampanię mediową przygotował dom mediowy Zenith (kampania digital i w telewizji), Performics (kampania na Facebooku i YouTube) oraz Newcast (współpraca z blogerami).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane