Wal-Mart przeznaczy więcej środków na e-commerce

Autor: pb.pl, Reuters 16 października 2014 19:38

Wal-Mart Stores, największy na świecie detalista w nowej strategii zakłada spowolnienie tempa otwierania nowych placówek i przeznaczenie większych środków na e-commerce, informuje seriws pb.pl, za agencją Reuters.

Amerykański koncern poinformował, że następnym roku podatkowym do stycznia 2016 r. otworzy 180-200 swoich małych sklepów, pod marką Neighborhood Markets. To znaczący spadek, wobec planu na bieżący rok finansowy, który zakłada uruchomienie od 270 do 300 sklepów. Redukcja liczby otwarć dotyczyć też będzie większych placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane