PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wal-mart sprzedaje markowe piwa z marżą 0,6 proc.

Autor: onet.pl za Bloomberg 21 września 2013 13:44

Wal-Mart Stores Inc. stara się za wszelką cenę stać się największym amerykańskim sprzedawcą detalicznym i w tym celu sprzedaje, przynajmniej w niektórych sklepach, takie piwa jak Budweiser, Coors i inne, niemal po kosztach - podał serwis Biznes.Onet.pl za Bloomberg News.

Marża na 36-pak piwa Coors Light w puszkach w obszarze Los Angeles wynosiła 0,6 procent, natomiast w przypadku paczki Flaming Hot Cheetos było to 16,2 procent, jak wynika z wewnętrznych dokumentów, do których dotarł Bloomberg. Firmy rzadko udzielają informacji o marżach, toteż marcowe dane dają niecodzienną okazję przyjrzenia się strategii cenowej Wal-Martu dotyczącej alkoholu.

Zainteresowanie Wal-Martu piwem to część planu podwojenia sprzedaży alkoholu do 2016 roku i zwiększenie udziału w amerykańskim rynku piwnym wartym około 45 miliardów dolarów. I choć założyciel Sam Walton krzywo patrzył na nadmierne picie, sprzedaż tanich piw jest sposobem na przyciągnięcie klientów zazwyczaj kupujących jednocześnie inne produkty. Ponowne przychodzenie klientów do sklepów jest niezwykle ważne dla największego światowego sprzedawcy detalicznego, który w ubiegłym miesiącu obniżył prognozy zysku i poinformował o zysku i sprzedaży w drugim kwartale mijających się z szacunkami analityków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane