REKLAMA
REKLAMA

Wal-mart sprzedaje markowe piwa z marżą 0,6 proc.

Autor: onet.pl za Bloomberg 21 września 2013 13:44

Wal-Mart Stores Inc. stara się za wszelką cenę stać się największym amerykańskim sprzedawcą detalicznym i w tym celu sprzedaje, przynajmniej w niektórych sklepach, takie piwa jak Budweiser, Coors i inne, niemal po kosztach - podał serwis Biznes.Onet.pl za Bloomberg News.

REKLAMA
Marża na 36-pak piwa Coors Light w puszkach w obszarze Los Angeles wynosiła 0,6 procent, natomiast w przypadku paczki Flaming Hot Cheetos było to 16,2 procent, jak wynika z wewnętrznych dokumentów, do których dotarł Bloomberg. Firmy rzadko udzielają informacji o marżach, toteż marcowe dane dają niecodzienną okazję przyjrzenia się strategii cenowej Wal-Martu dotyczącej alkoholu.

Zainteresowanie Wal-Martu piwem to część planu podwojenia sprzedaży alkoholu do 2016 roku i zwiększenie udziału w amerykańskim rynku piwnym wartym około 45 miliardów dolarów. I choć założyciel Sam Walton krzywo patrzył na nadmierne picie, sprzedaż tanich piw jest sposobem na przyciągnięcie klientów zazwyczaj kupujących jednocześnie inne produkty. Ponowne przychodzenie klientów do sklepów jest niezwykle ważne dla największego światowego sprzedawcy detalicznego, który w ubiegłym miesiącu obniżył prognozy zysku i poinformował o zysku i sprzedaży w drugim kwartale mijających się z szacunkami analityków.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA