Wal-Mart testuje koncept convenience

Autor: Dallas News 6 czerwca 2014 21:54

Sieć Wal-Mart rozpoczęła testowanie kolejnego konceptu convenience: Wal-Mart To-Go. Format jest sprawdzany w pobliżu głównej siedziby firmy, w mieście Bentonville w stanie Arkansas w USA. Powierzchnia sklepu ma około 450 mkw. (5 tys. stóp kwadratowych), a jednocześnie ceny takie, jakie występują w koncepcie Wal-Mart Supercenter - informuje "Dallas News".

Przypomnijmy, w pierwszym kwartale bieżącego roku Wal-Mart poinformował, że mocno zainwestuje na amerykańskim rynku w format małych sklepów. W 2014 r. ma powstać 100 sklepów Wal-Mart Express oraz 200 placówek Neighborhood Market. Obiekty te powstają na obszarach wiejskich i podmiejskich jako konkurencja dla drogerii i małych rodzinnych sklepów.

W odróżnieniu od Wal-Mart To-Go, sklepy Wal-Mart Supercenter mają ok. 17 tys. mkw. powierzchni, sklepy Neighborhood Market ok. 3,5 tys. mkw., a Wal-Mart Express średnio ok. 1 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane