Walentynkowa kampania Milki

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2012 14:59

Na początku lutego ruszyła kampania Milki "Śmiało, bądźmy delikatni", w ramach której Milka będzie zachęcać Polaków do okazywania pozytywnych emocji.

Tegoroczna odsłona kampanii została podzielona na 3 etapy: "Kocham Cię", "Dziękuję" i "Przytul", w czasie których na konsumentów Milki czeka wiele atrakcji. Kampanię rozpoczyna film, w którym młody mężczyzna oświadcza się swojej ukochanej, a wszystko to w asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu "Mam talent". Firma urochomiła stronę internetową www.fioletowastrona.pl oraz konkurs w RMF FM.

 

Firma wprowadziła również specjalną edycję wyjątkowych czekolad Milki, których opakowania komunikują 3 ciepłe hasła: "Dare to love", "Dare to kiss" i "Dare to smile".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane