Walmart ma 21,5-proc. udziału w handlu detalicznym żywnością

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2017 13:14

Walmart zdobywa coraz większy udział w rynku handlu detalicznego żywnością, który wart jest 800 mld dolarów. - Walmart przyspieszył w IV kwartale ub.r i I kw. br. -  twierdzi analityk Loop Capital, Andrew Wolf, który szacuje, że detalista ma obecnie 21,5-proc. udział w rynku tradycyjnego handlu spożywczego w Stanach Zjednoczonych.

Z raportu wynika, że sprzedaż Walmarta w pierwszym kwartale br. przewyższyła sprzedaż w segmencie supermarketów o 2,9 proc. To wynik lepszy od ostatniego kwartału 2016 roku, gdy sieć odnotowała wzrost sprzedaży o 1,6 proc. 

- Ostatni okres lepszej koniunktury w porównaniu do supermarketów Walmart miał w latach 2009-2010. Od 2013 do III kw. 2016 roku supermarkety notowały lepsze wyniki niż Walmart - powiedział Wolf.

Na dobre wyniki Walmarta wpłynęła niższa deflacja oraz inwestycje w politykę cenową, co ma wzmocnić sieć w starciu z takimi konkurentami jak Aldi i Kroger.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane