Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 11:40

Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria) Fot. za chainstoreage.com

Firma Walmart testuje nowe funkcje i technologie w dwóch nowo otwartych sklepach: w Tomball w Teksasie oraz Lake Nona na Florydzie. Sklepy zostały w pełni przemodelowane - od layoutu po wygląd budynku, jego otoczenie oraz rozwiązania technologiczne. W ten sposób sieć chce wzmocnić doświadczenie zakupowe klientów.

 Oto zmiany wprowadzone przez sieć Walmart:

Nowy layout: Sieć zbadała zachowania kupujących, aby ponownie zilustrować układ dla obu sklepów. Na przykład usługi takie jak salon kosmetyczny czy naprawa sprzętów technicznych sąsiadują z odpowiednim towarem. Działy health i wellness zostały połączone. Wszelkie artykuły dla dzieci, od zabawek po odzież i buty, rownież zostały umieszczone w jednej strefie

Scan & Go: Technologia Scan & Go działa zarówno na smartfonach osobistych, jak i przenośnych urządzeniach firmy Walmart. Nową funkcjonalnością są cyfrowe wagi. Scan & Go umożliwia klientom ominięcie tradycyjnego procesu rozliczeniowego
.
SmartLife: Nowa interaktywna technologia, która umożliwia połączenie z takimi rozwiązaniami jak Google Home, Apple TV, Nest, monitory dziecięce. Znajduje się w sekcji rozrywkowej, sekcji sprzętu komputerowego, dziale dla niemowląt oraz w sekcji healt&wellness. Podpowie klientom, które produkty mogą być dla nich przydatne

 Pickup: Kupujący mogą korzystać z opcji drive-thru, aby odebrać cotygodniowe artykuły spożywcze, a także zrealizować recepty i zamówienia internetowe z Walmart.com

Rozszerzona oferta: Interaktywne ekrany rozmieszczone w sklepowych alejkach zaproponują dostęp do oferty, której nie ma aktualnie w sklepie. Klienci za ich pośrednictwem mogą zamówić towar, zapłacić i odebrać zamówienie dwa dni później.

• Technologia zamawiania i odbierania: Sklepy testują nowy system zamówień w obszarze delikatesowym (Kiosk). Klient zamawia zakupy spożywcze, udaje się następnie do innych działów, a potem wraca i odbiera przygotowane już dla niego zakupy. Jeśli test przebiegnie dobrze, funkcja może zostać rozszerzona na inne sekcje

• Przyciski wywołujące (call button): Kiedy klient potrzebuje pomocy, naciska przycisk wzywający pracownika na konkretny dział (meble, farby, sprzęt sportowy itp.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane