Warka rusza z nową kampanią reklamową

Autor: wirtualnemedia.pl 13 lutego 2014 09:48

Warka rusza z nową kampanią reklamową

Ruszyła nowa kampania piwa Warka „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię".

Kampania ma na celu zaprezentowanie Warki jako marki młodej, oryginalnej i mającej nieszablonowe pomysły na zaangażowanie swoich konsumentów.
Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Z kolei na facebokowym fanpage'u i stronie internetowej Warki uruchomiono aplikację „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię". Jest to rodzaj castingu na bohaterów imprezy, a uczestnicy mogą wybrać jedną spośród trzech akcji: Bozno - imprezę w mafijno-filmowym klimacie, Puchar - piłkarskie święto lub Las Megas - zabawę w starym amerykańskim stylu. Zwycięży ten, kto zdaniem jury napisze najlepsze uzasadnienie, a co tydzień jedna z ekip wygra wybraną dla siebie imprezę. Działania potrwają do 17 marca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane