Warka w nowej szacie graficznej

Autor: pr 23 listopada 2015 10:59

Od listopada br. Warka dostępna jest w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Zmieniona  etykieta opowiada piwną historię marki, a srebrny kolor podkreśla jakość i wyróżnia Warkę na tle konkurentów.

- Nowa szata graficzna opakowań odpowiada na konsumencką potrzebę sięgania po marki o bardziej klasycznym charakterze. Warka to klasyk wśród lagerów - mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – To jedyne piwo, które warzenie ma w nazwie, a jego piwna historia sięga kilku wieków. Żeby jeszcze lepiej podkreślić piwne kompetencje Warki, wprowadzamy prawdziwie piwne opakowanie w klasycznym stylu.

Użyte na opakowaniach symbole opowiadają piwną historię marki. Data „1478” na etykiecie podkreśla wielowiekowe tradycje browarnicze miasta Warka. Słowo „Classic” wskazuje, że marka wierna jest klasycznym regułom warzenia piwa. Medale symbolizują uznanie dla jakości i smaku piwa wielokrotnie nagradzanego przez konsumentów. Na opakowania wrócił najsłynniejszy mieszkaniec Warki, bohater narodowy Kazimierz Pułaski.

Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.

Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane